PROFESSEURS

Responsable du Master

Dr Boutayna RHOURRI- FRIH

e-mail : boutayna.frih@u-bordeaux.fr

Her research activity is focused on the development of analytical tools for the quality control of drugs and biomarkers using mass spectrometry and mass spectrometry imaging.

Dr Ludivine FEREY

e-mail : ludivine.ferey@u-bordeaux.fr

Ludivine research activity is focused on the development of analytical tools for the quality control of drugs using HPLC and capillary electrophoresis.

Dr Bruno ALIES

e-mail : bruno.alies@u-bordeaux.fr

Bruno research activity is focused on the development of analytical tools for the quality control of drugs using HPLC and Fluorometry.

Dr Marie-Hélène LANGLOIS

e-mail : marie-helene.langlois@u-bordeaux.fr

Marie-Hélène research activity is focused on the development of analytical tools for the quality control of drugs according to pharmacopea.

Dr Tina Krauss

Dr Tina KAUSS

e-mail : tina.kauss@u-bordeaux.fr

Tina research activity is focused on the development formulation of drugs.

Pr Céline OHAYON

e-mail : celine.ohayon@u-bordeaux.fr

Céline research activity is focused on microbiology control.

Dr Catherine HEUREUD

e-mail : catherine.heureud@u-bordeaux.fr

Catherine research activity is focused on quality insurance in the field of pharmacy industry.

Pr Marine AULOIS-GRIOT

e-mail : marine.aulois-griot@u-bordeaux.fr

Marine research activity is focused on regulatory affairs in the field of pharmacy industry.

Dr Céline PULON

e-mail : celine.pulon@u-bordeaux.fr

Céline research activity is focused on regulatory affairs in the field of pharmacy industry.

Présentation Accueil CONTACTS PARTENAIRES FINANCIERS PROGRAMME PROFESSEURS ASSOCIATION DES ETUDIANTS TROUVER UNE ENTREPRISE QUI & COMMENT POSTULER QUELQUES DEBOUCHES
informations Dernière mise à jour : 22/03/2017

Le CNRS Université de Bordeaux Institut Polytechnique de Bordeaux